A3 1.8 20V turbo
Hozzászólnék...


Az autó 2007-ben került hozzám teljesen gyári állapotban, jó pár évig maradt is úgy. Egyszer megismertem Kornélt és vele együtt a többieket is. Elkapott a betegség, amit benzingõz által keletkezett agykárosodás okozott...:)



Én még a Black-em tuningja elejénél tartok. Elsõ körben bekerült egy FK 30mm-es ültetés. Elõl kapott 10mm-es, hátul 20mm-es nyomtávszélesítést. Felkerült egy 100mm-es nyitott MAGNAFLOW dob is. A motortérben lett egy kis átalakítás, a gyári intercooler helyére került egy nagyobb, hogy ne kapjon meleg levegõt a motor. Persze nem fért be a lökhárító mögé, így a lökhárító lett az új cooler-hez igazítva.



Bekerült egy HKS SSQV lefújószelep, valamint a gyári nyomás fel lett húzva 0.5bar-ól 1.1bar-ra AFR korrekció mellett. Az autó 2014-ben megkapja MegaSquirt írható motorvezérlõt, nagyobb turbót és a hozzá illõ 380 ccm-es injektorokat. A belsõ térben a középsõ levegõbefújó helyére kerültek a turbónyomást mérõ óra, olajnyomásvisszajelzõ, stb.



Sajnos 2013.07.13. az Écsen megrendezett drag versenyen a gyári kuplung megadta magát, így kuplung nélkül mentem le a 2. helyezést hozó 402m-t. Utána volt még elõttünk 110km a haza vezetõ út, amit szintén kuplung nélkül megtettünk...