2013.novemberében
jutottam hozzá a motorhoz,eléggé hiányos állapotban,de
fillérekért.
Szerettem volna egyel
magasabb kategóriába lépni motorozás téren,
elõzõleg Simsonokat építettem, indultam is pár
versenyen, három 2órás versenybõl kettõt megnyertem,
egyiken nyolcadik helyet sikerült megkaparintani, majd a tavalyi SPD-n 125
köbcentis kategóriában egy barátom 125köbcentis
Mito-jával mentem és egy második helyet sikerült megszerezni.
Innentõl
nem volt megállás, az addig utcára készülõ
motorból inkább vegyes felhasználásút akartam
építeni. Úgy vettem meg, hogy 3éve lejárt a
mûszaki,a srác is versenyzett vele elõttem,csak õ gyorsulási
versenyeken vett részt inkább. Így hát szétszedtem,és
a nulláról lett újraépítve. A blokk az utolsó
versenyen széthullott,kilyukadt a dugattyú.
A hengert megperselyeztük,
kapott egy új Wössner dugattyút. A fõtengely
is fel lett újítva,kapott egy Tkrj hajtókar
szettet. Az összes csapágy cserélve Koyora,
a szimeringek pedig Proxok lettek. A hengerfej is módosítva
lett, csökkent a présrés és más
lett az égéstér kialakítása
is.
Egy 34mm-eres Keihin karburátor eteti és egy Rsa GP
kipufogó volt hozzá. Nem volt gyújtás
sem, ezért vettem hozzá egyelõre egy teljesen
gyárit. A kuplungba is új rugók kerültek,a
lamellák jó állapotúak voltak és
a vízpumpát is felújítottam. A vázat
darabokra szedtük, a hátsó himba tûgörgõje
kuka volt, így az is cserélve lett. A többi görgõvel,
csapággyal nem volt probléma szerencsére.
Az
elsõ teleszkóp is fel lett újítva, szimering
és olaj téren. Kapott egy teljes festést a
váz és a kerekek is.
Elõre
vágott slick gumi került, hátra pedig Metzeler
Raceteck k2. A mûszerfal is kuka volt, így azt is szereztem
és a kettõbõl lett egy patika. Hátra
üvegszálból csináltam egy egyedi farok
idomot, elõre és oldalra is, csak ezeket még
le kell majd fényezni.
Tavaly
nyár elején festettem le a tankot, sárvédõt
és a farok idomot. Aztán persze vettem még
bele új akksit, meg fékbetéteket, minden kis
apróságot.
Augusztusban
elmentünk tesztelni Kakucs-ringre, gyári kipufogóval,
mert az RSA elég motorozhatatlannak bizonyult, de a gyári
csõ meg a hátsó gyors jobbosba leért
és jól pofára estem benne: Pár karc
a farok idomon, egy törött kormány, sok-sok por
és homok a motor minden egyes részén, meg egy
fájós váll lett a vége, de semmi komoly.
Aztán
õsszel pár apróság lett még igazítva,
de autóvásárlás miatt egy picit háttérbe
szorult a dolog. Idén januárba aztán megint
elõkerült, bekábeleztük teljesen, világítást
meg mindent, csináltam rá egy tervezett kipufogót
és készült egy másik hengerfej terv is,
ezt még le kell majd gyártani, meg az új kipufogóhoz
beállítani a motort.
|