US
| magyar | english | deutsch |

Seite wird geladen ... bitte warten!




2017.09.24
Drag Race Fertõszentmiklós

Az év utolsó versenyén sikerült rajthoz állnom a 16V-vel, valamint Morisnak GT-vel. A hideg és néha esõs aszfalton nem nagyon találtunk tapadást, azért így is sikerült jó idõket futni és a döntõben az I. és III. helyet megszereznünk. Technikai problémák persze most adódtak, de sikerült a helyszínen javítani õket. A futamról bõvebbem majd egy cikkben olvashattok!






 
2017.03.12
Hamarosan kezdjük!

Április 16-án kezdjük a versenyzést Fertõszentmiklóson, azonban még az autók nem állnak készen. Az idei futamokra sok fejlesztéssel készültünk, sajnos a logisztika nem igazán volt eddig kegyes hozzánk, késnek az alkatrészek, így az építés is. Egyelõre nem árulok el részleteket, ha elkészültek az autók, akkor majd külön cikkben írok róluk!




 
2016.09.02
Egy korszak vége: AEM az Innovate után

7 év használat után sz Innovate kezdett hülyéskedni, elfáradt, ideje volt nyugdíjazni. Elég sokat küzdöttem vele, mire stabilan használható lett, ezért úgy döntöttem, nem viszem tovább az Innovate vonalat és helyette az AEM-re esett a választás. Miért? 4.9-es szonda, nincs szükség kalibrálásra, stabil és gyönyörû!




 
2016.06.18-19 - Drag race Fertõszentmiklós

A 2 napos verseny nagyon jól sikerült, az idõ is kiváló volt, a hangulat is, az autók pedig nagyon jól teljesítettek, mindenkinek sikerült csúcsot dönteni és elhoztunk pár kupát is! :)




 
2016.05.13
Punto 1.9 Sporting hajtáslánc tuning

A kevlár kuplung az áprilisi versenyen feladta a harcot, ezért Szabyk-al csináltattam egy 4 ágú szinterfém merev tárcsát és hozzá és 7500N nyomóerejû szerkezetet. Arra idõzítettük a beszerelést, amire kész lett a Torsen diferenciálmû is, így egy váltó levétellel mindent megcsináltunk. :)



 
2016.04.24 - Drag racing Fertõszentmiklós

Az idei elsõ versenyre nem teljsen sikerült minden autót maximálisan felkészíteni, azonban így is 3 kupát elhoztunk..:) Részletes beszámolót fogok készíteni a versenyrõl és az azt megelõzõ napokról...:D




 
2015.12.20 - 8v TUNERS ECU tuning

A legtöbb gyári ECU-hoz kínálunk tetszõleges igényt kielégítõ chip tuningot, illetve támogatást minden írható motorvezérlõhöz. A 8V TUNERS-rõl bõvebben itt olvashattok.



 
2015.05.24 - Fertõszentmiklós 2, drag race



Az idõ végül kegyes volt hozzánk, szinte hihetetlen, de csak aznap nem esett az esõ, sõt, egész kellemes idõ alakult ki. A pálya rosszabb volt ugyan, mint eddig bármikor, de pár dolgot sikerült ebbõl is tanulni; leginkább Moris GT-je és a Dedra kapcsán! :)
A cikket ismét Bence írta,
itt olvashatjátok..:)


 
2015.04.19 - Fertõszentmiklós, drag race

Az idei szezonban ez volt az elsõ versenyünk, ahol indultunk. A pálya képességeit mindenki ismeri, nem igazán sikerült jó tapadást elérni még az A048-al sem. Stefi és Moris küzdött az ingadozó turbónyomással is, ezt majd egy új beállítással próbáljuk javítani. Szerintem nagyon jó kis verseny volt és egy új csapattag is csatlakozott hozzánk, a továbbiakban Bence szemszögébõl olvashatjátok az élményeit ..:)



 
2014.10.22 - Punto GT 1.4 MS2 install

Peti csak jövõre tervezte az MS2 beszerzését, de kicsit hamarabb hozzájutott, így nem is vártunk sokat a beépítéssel. Érkezése elõtt már megcsináltam a kábelköteget, így már csak "szinte" indítani kellett... persze nem így lett, jöttek sorban a problémák! :D



A teljes cikket itt olvashatod el.




 
2014.08.27 - RS232 <-> BT kapcsolat

Adódhat olyan helyzet, amikor szükség van egy soros portról érkezõ jelet BT-ra továbbítani, pl akkor, ha a Shadow Dash MS-t szeretnénk futtatni Androidos gépünkön. A gyári konverter töredékéért rendelhetünk erre alkalmas berendezést, csak kicsit faragni kell...:)



Részleteket a kapcsolat felépítéséreõl itt olvashatsz.




 
2014.05.11 - Nyári gumik tesztje



Írtam az eddig használt nyári gumijaimról egy kis összefoglalót, hátha valakinek hasznos lesz..:)



Részleteket itt találsz...:)




 
2014.05.02 - Punto 1.2 turbo indítása



Elkészült az ország elsõ 1.2-es turbós Punto-ja! A sok tervezés meghozta a várt eredményt, az összerakás után némi Megasquirt beállítás után indult az autó, egy kis programozás után pedig már szépen járt alapjáraton. Néhány nem várt probléma azért felmerült, ezeket orvosoljuk, és ha minden rendben, tesztelhetjük az autót :)



Folytatása hamarosan...:)


 
2014.04.20 - Dragrace Fertõszentmiklós



20. April 2014 wurde am Flughafen nächsten Meidl Fertõszentmiklós ganzen Sonntag hält große Auto Drag-Rennen, durch den Westen Drag Race Team organisiert. IB und Moris waren aus, später, hier sind die Ergebnisse ein paar Bilder in der Galerie...:)

 
2014.03.02 - Audi A3 1.8T
K04 install: a befejezés



Anstatt zu warten, für eine K04 installieren Sie die MegaSquirt Abgeschlossene jetzt die Audi K03 Turbo. Es gab einige Fallstricke, aber wie üblich, Laci sie gelöst .. :) Mehr Bilder von der Tuning...

 
2014.02.09 - Punto MK2 turbo építés



Schritte ... :) Kühler im Ort, bereit für die Verdrahtung des MegaSquirt. Das gesamte Projekt ist die tuning -Abschnitt zu lesen!



 
2014.01.30 - USB-RS232 kábelek



Die Programmierung und das ist wichtig für die Herstellung hochwertiger Kabel. Der Prolific Chip-Wandler sorgt für schnelle Performance und Öffner, ich sage das aus Erfahrung. Lohnt sich nicht die billige Kabel, um zu versuchen, denn am Ende wird es nur Ärgernis sein.




 
2014.01.12 - Punto MK2 1.2 8V Turbo project



Schritte ... von den ersten Planungen für das Projekt zu viele Hindernisse, von denen einige sind gelöst gerollt werden. Der Ladeluftkühler ist fertig, ich habe die große Einspritzventil, Turbo, Kabel, Fallrohr .... fast alles.



Was werden? Right! Über 120PS, 850kg .. nicht auf die Vorbereitung ziehen mehr Straßen Kategorie Sport, und ich denke, eine Menge VTi gezogen Diesel werden auch überrascht sein, wenn Sie zusammenhalten :)

 
2014.01.28 - Dízel tuning? Nem, köszi!



Viele, viele von ihnen so "gezogen" Diesel Begegnung. Marken nicht schreiben, aber jeder weiß, dass eine der wenigen Arten, von denen "Es gibt. Verzeihen Sie im Voraus, dass ein paar Prozent Diesel schwer, nicht weiter zu lesen, Drag-Rennen, mit dem wir die anderen Kategorien gerecht zu werden, gibt es große kleine Mann Geist lauert das Wissen, dass bis zu 11-mal, um die Diesel aus bringen... [mehr lesen]

 
2014.01.28 - Megasquirt programteszt - hidegindítás



Einer der Nachteile des Programms im Sommer zu Winter Kaltstart geschrieben, kann schwierig sein. In dieser Hinsicht ist die Megasquirt Vorteil gegenüber dem Chip aus, als es ist eine ganz Kaltstart die LOG und der Programmierer bereits korrigiert haben. Das Video von den tatsächlichen Verbrauchsparameter auf Kaltstart. Die tatsächlichen Verbrauchsdaten werden nur angezeigt, wenn das Auto in Bewegung ist, wird es ein Video zu tun..


 
201X.XX.XX - Lada 1.6 Turbo project





Ugh .. müssen viel schreiben ... Ich weiß gar nicht, wo ich anfangen :) Silvia wartet auf Sie .. :)


 

Events
heute aktuel eventeventnachrichtfesttag

 
booked.net

2019.01.12 - Díjátadó 2018


Kicsit el vagyunk maradva a publikálással, de azért születtek jó eredmények a 2018-as versenyszezonban is. A csapatból csak két Punto GT állt rajthoz, mindkettõ nagyon szép eredménnyel:

A3-as kategória: Korsós Péter 3. helyezés

A4-es kategória: Erdõsi Gergely 1. hely
ezés

Gratulálunk nekik!



 
2017.12.26 - Az 1.4 16V turbo elkészült


Kemény dió volt az 1.4 16V megépítése, nagyon sok problémával találtuk szembe magunkat, de úgy tûnik, megérte! A mai napon végre hallatta a hangját a kis bestia és nagyon ígéretesnek tûnik. Korán sincs teljesen kész az autó, sok dolog van még hátra, amit cserélni / fejleszteni kell. A járatás után fogja megkapni a saját fejlesztésû HallTrax kipörgésgátló rendszert is, úgyhogy nagyon bizakodunk, hogy sikeres éve lesz az autónak! A részleteket majd a tualjdonos fogja megírni, hamarosan olvashatjátok!

Ezzel kívánunk mindenkinek sikerekben és eredményekben gazdag, hibamentes Boldog Új Évet! :)



 
2017.06.17 - Az 1.9 16V turbo élesztése


Rengeteg munka,idõ és pénz befektetése után végre összeállt a technika, bár még csak a járatáshoz szükséges minimális konfiggal. Ha le kellene írnom, mennyi vér és verejték kövezte ki az indításig vezetõ utat, akkor szerintem egy könyv is kijönne belõle. Megvárom a kistestvér 1.4 16V élesztését, utána pedig megírom a cikket! :) Veszedelmes kis bestia született, az már most látszik :D



 
2016.12.17 - Éves összesítés


Nagyon mozgalmas év volt a 2016-os. Igyekeztünk minden fertõszentmiklósi versenyre eljutni és eredményesen szerepelni. Minden alkalommal ott voltunk a döntõkben, sok kupát sikerült begyûjteni. Az autók sokat fejlõdtek, mindenki javított a legjobb idején. Voltak persze kisebb-nagyobb technikai problémák is, ezeket próbáltuk megoldani, tanulni a hibákból. Rengeteg új barátság jött létre, sõt, támogatót is sikerült szerezni, azonban errõl majd bõvebben tavasszal...:) Addig is indul a téli fejlesztési idõszak! :D



 
2016.09.25 - Drag race Fertõszentmiklós


Az idei utolsó Westdragrace verseny! A pocsék szervezés ellenére jó verseny volt, az autók jól teljesítettek. A tapadás nem igazán jött össze egyikünknek sem, de így is sikerült Stefinek új rekordot menni. Krankednek elolvadt a feszültségszabályzója, 16.3V-os töltéssel ment, szerencsére "csak" a boost controller adta meg magát, de a döntõben így is sikerült a 2. helyet behúzni! :)



 
2016.08.27
Punto 1.9 Sporting kuplung upgrade 2


Sajnos a Szabyk által épített szinter kuplung nem sokáig bírta, konkrétan egy versenyt ment... Most egy teljesen más szinterfémet kap teljesen más szerkezettel, kiderül, elég lesz e. A futómû is átalakítás alatt van, dragra beállított gátlókat kap, így talán már meglesz egy jó 60 láb! :)



 
2016.06.04
Punto 1.2 8V Turbo AC pumpa fejlesztés


Az autó üzemanyag ellátását a gyári 110L/h-s pumpa látta el eddig, ami fordulaton már nem bírta ellátni a 350-es injectorokat. Próbálkoztunk 490-es befecskendezõkkel, de stabil alapjáratot és városi programot nem tudtam rá írni, ezért arra jutottunk, hogy kap egy 190L/h-s nagyobb nyomású pumpát. Ehhez viszont teljesen át kellett alakítani a gyári egycsöves rendszert és a szivattyúházat is.



 
2016.03.18
MK2 Turbo hûtõrendszer fejlesztése


Elkészült Stefi Puntójának új hûtõrendszere, telejsen újraterveztük az egészet. Remélhetõleg ezzel az új rendszerrel már nem lesz semmiféle probléma, eddig szépen teljesít, a motor is megúszt a korbábbi túlmelegedéseket. Részleteket a
tuning rovatban találsz!




 
2015.08.25.
TZR 125 - pályaversenyek


Bence a sikeres mûszaki után
elkezdte fejleszteni a TZR-t, pár dobogós helyet sikerült is elcsípnie!




 
2015.05.16
TZR 125 - az elsõ kétkerekû a csapatban


Felkerült Bence TZR 125-je, reméljük hamarosan sok szép eredményt hoz majd a csapatnak..:)
Részleteket a
garázsban találsz...:)




 
2015.03.21
Kezdõdik a 2015-ös szezon


Lassan kezdõdik a versenyszezon, mi is elkezdtük az idei fejlesztéseket, meglátjuk, mire lesz elég..:) Moris GT-je kapott új Firmware-t, teljesen újra lett progizva. A launch control túl jóra sikerült, szétrobbantotta a Paragi hátsó dobot...:D



Peti GT-je is újra lett programozva, bekerült a launch control is, videók hamarosan...:)



 
2014.09.01
Lancia HF és a gombaszûrõ :)


Hogy mi történik akkor, ha egy gagyi szûrõt felrakunk egy turbós autóra? Hát ez...:) Mi kételkedtünk, az eladó esküdözött, hát ez lett belõle. Visszavisszük majd és arról is csinálok egy cikket...:)



Olvasd el a teljes cikket...:)

 
2014.08.18
Punto MK2 Turbo programozása


Beépítettük a programozható nyomásszabályzót, így jelenleg 0.5bar-os utcai és 1.1bar-os verseny üzemmód között lehet választani..:) Hangoltunk egy kicsit a rajtprogramon is, illetve a crusie tartományban rámentünk a fogyasztáscsökkentésre is.



Errõl további infókat itt találsz, a teljes cikk és képek az átépítésrõl a tuning rovatban...


 
2014.05.24 - Elkészült az ország elsõ
turbós MK2 Punto-ja

Az elsõ indításkor felmerült problémákat orvosoltuk, így már tökéletes lett az autó. Teszteltük utcán is, egyelõre 0.5bar-on. Hátra van még a vezérlés fokolása, a program finomítása. Bekötöttük a launch control-t is, már csak a programozhtaó nyomásszabályzó beépítése van hátra!



Teljes cikk és képek az átépítésrõl a tuning rovatban...


 
2014.04.27 - Punto 1.2 Turbo
Megasquirt install és motor turbósítás

Eljött az utolsó fázis is, bekábeleztük Stefi Punto-ját, bekötöttük a Megasquirt2 motorvezérlõt, beraktuk és kalibráltuk a Prosport szélessávú lambdaszondát is, illetve elõkészítettük a rajtprogramnak a kapcsolóját is, így már "csak" a motor felkészítése van hátra, illetve felrakni a turbót, bekötni az olajzást, stb...



A hengferfej levételekor derült ki, hogy a gyári tömítés már nem sokáig bírta volna, így éppen jókor avatkoztunk be. Természetesen a vezérlés megbontása miatt célszerû volt elvégezni a vezérléscserét is...




Ha minden jól alakul, a hengerfej síkolása és a turbóhoz illõ fém hengerfej tömítés beszerzése után készre szereljük az autót, és indítunk, immár a Megasquirt-el! További részletek a tuning rovatban...


 
2014.04.05 - Lada 1.6 Turbo
Megasquirt kábelezés és alap programozás



Wir entschieden uns, nach dem letztjährigen Scheitern erneut Draht das ganze Auto aus, weil wir uns nicht vorwärts bewegen, weil die alte Stapel von Fehlern in Fehler gestoßen. Moris vor vielen Monaten begann der Motorraum, sowie Beleuchtung und andere elektrische Systeme Verdrahtung. Ich schaffte es, Schlauch zu erhalten, so dass jede Charge wurde isoliert, wie es sein sollte.



Als ich ankam, der Anblick fogadottt, möchten wir alle Moriséknak loben ... :) Weitere Details finden Sie das Tuning-Bereich!


 
2014.02.23 - Audi A3 1.8T
K04 install: a kezdet



Die Fabrik K03 Turbo langsam aufgegeben, kein Wunder, denn es gibt zu viele km, im Vergleich zu der Fabrik machte mehr Druck. Es gibt durchaus ein paar Rennen auch, mit Black out durch die der letzten Saison. Die größere Turbo ist es auch notwendig, da sie langsam in die Installation von MegaSquirt kommen. Mehr im Forum und lesen Sie über die
Tuning-Bereich...


 
2014.02.08 - Traction control project



Die höhere Leistung an sich ist nicht immer eine bessere Fahrleistungen, müssen wir beachten, wenn nassen Straße versucht, ein starkes Auto zu überholen fast unmöglich ist: die Räder drehen, das Auto ist im besten Fall nur noch stehen oder noch schlimmer, beginnen irgendwo herausrutschen .. Wenn das Werk nicht gebaut wird Traktionssteuersystem, wird es die Lösung unseres Systems sein, Megazuspritzen 2-ärgert was wir entwickelt haben. Drei-Schritt-Verfahren ist gewährleistet, um die bestmögliche Grip auf der Situation zu geben. Finden Sie die Testergebnisse, eine detailliertere Beschreibung der Tuning-Bereich...


 
2013.08.11 - Lancia Dedra HF Turbo project



Nach der Verdrahtung des Megasquirt kommen mit vielen méregetés Dokumentation nach dem Lesen Sie den Adapter, der die Fabrik Charge von MS passt abgeschlossen. Von dort war es "nur" einige Tage Programmierung, war es Zeit für einen Kaffee und essen es auch: v




Nach der Verdrahtung des Megasquirt kommen mit vielen méregetés Dokumentation nach dem Lesen Sie den Adapter, der die Fabrik Charge von MS passt abgeschlossen. Von dort war es "nur" einige Tage Programmierung, war es Zeit für einen Kaffee und essen es auch: v



Das Auto war ein Metallzylinderkopfdichtung und kipufogósor, 520 Injektor, T3/T4 Turbo, Nockenwellen und Havassy fokolótárcsákat. Derzeit Cent 1 bar Druck geht auf 1,5 Bar Frühling, aber die nach der programmierten Achsen.



 
2013.04.26 - Valami elkezdõdött...



Team-Volumen. Was ist das? Cars. Tuningról. Ein Gegner: Die Zeit - ob Drag-Rennen, pályázásról, rallyról. Mehr Wettbewerb Fotos und Autos finden Sie eine ständig aktualisierte Galerie.


 
2012.06.03 - Megasuirt teszt




Nicht einmal kalt Löten Megasquirt nach der Installation werden Sie Verbot Moris gerollt ..: D Was die Materialien kam mit einem Babetta gegangen 30km t ...: v

 

VOLUMEN TEAM
Hungary - POWER. Simply.

- V1.5h - (c) 2020 Cornel T - Alle Rechte vorbehalten!
Letze Aktualisierung: 01/05/2020 07:33
Wenn dir die Seite gefiel, gib uns ein Like:

Empfohlene Browsers: Mozilla Firefox, Opera, IE8+, Google Chrome + Flash plugin (ver 11.7+)
Empfohlene Bildschirmauflösung: 1280 x 1024 ( Deine aktuelle Bildschirmauflösung: : )
- Deine IP-Adresse: 23.22.23.162 -
Dein identifizierter Aufenthalt: Ashburn , Virginia , US (ec2-23-22-23-162.compute-1.amazonaws.com)
Falls Du Bemerkungen hast oder Fehlern entdeckt hast, schreib mir bitte: volumenteam@gmail.com
.: Spamschutz: Aktiv | Sprachdetektor: Aktiv :.

Látogatók száma: 1641