Volumen Team Hungary
US
| magyar | english | deutsch |

az oldal betöltése folyamatban...




2017.09.24
Drag Race Fertõszentmiklós

Az év utolsó versenyén sikerült rajthoz állnom a 16V-vel, valamint Morisnak GT-vel. A hideg és néha esõs aszfalton nem nagyon találtunk tapadást, azért így is sikerült jó idõket futni és a döntõben az I. és III. helyet megszereznünk. Technikai problémák persze most adódtak, de sikerült a helyszínen javítani õket. A futamról bõvebbem majd egy cikkben olvashattok!






 
2017.03.12
Hamarosan kezdjük!

Április 16-án kezdjük a versenyzést Fertõszentmiklóson, azonban még az autók nem állnak készen. Az idei futamokra sok fejlesztéssel készültünk, sajnos a logisztika nem igazán volt eddig kegyes hozzánk, késnek az alkatrészek, így az építés is. Egyelõre nem árulok el részleteket, ha elkészültek az autók, akkor majd külön cikkben írok róluk!




 
2016.09.02
Egy korszak vége: AEM az Innovate után

7 év használat után sz Innovate kezdett hülyéskedni, elfáradt, ideje volt nyugdíjazni. Elég sokat küzdöttem vele, mire stabilan használható lett, ezért úgy döntöttem, nem viszem tovább az Innovate vonalat és helyette az AEM-re esett a választás. Miért? 4.9-es szonda, nincs szükség kalibrálásra, stabil és gyönyörû!




 
2016.06.18-19 - Drag race Fertõszentmiklós

A 2 napos verseny nagyon jól sikerült, az idõ is kiváló volt, a hangulat is, az autók pedig nagyon jól teljesítettek, mindenkinek sikerült csúcsot dönteni és elhoztunk pár kupát is! :)




 
2016.05.13
Punto 1.9 Sporting hajtáslánc tuning

A kevlár kuplung az áprilisi versenyen feladta a harcot, ezért Szabyk-al csináltattam egy 4 ágú szinterfém merev tárcsát és hozzá és 7500N nyomóerejû szerkezetet. Arra idõzítettük a beszerelést, amire kész lett a Torsen diferenciálmû is, így egy váltó levétellel mindent megcsináltunk. :)



 
2016.04.24 - Drag racing Fertõszentmiklós

Az idei elsõ versenyre nem teljsen sikerült minden autót maximálisan felkészíteni, azonban így is 3 kupát elhoztunk..:) Részletes beszámolót fogok készíteni a versenyrõl és az azt megelõzõ napokról...:D




 
2015.12.20 - 8v TUNERS ECU tuning

A legtöbb gyári ECU-hoz kínálunk tetszõleges igényt kielégítõ chip tuningot, illetve támogatást minden írható motorvezérlõhöz. A 8V TUNERS-rõl bõvebben itt olvashattok.



 
2015.05.24 - Fertõszentmiklós 2, drag race



Az idõ végül kegyes volt hozzánk, szinte hihetetlen, de csak aznap nem esett az esõ, sõt, egész kellemes idõ alakult ki. A pálya rosszabb volt ugyan, mint eddig bármikor, de pár dolgot sikerült ebbõl is tanulni; leginkább Moris GT-je és a Dedra kapcsán! :)
A cikket ismét Bence írta,
itt olvashatjátok..:)


 
2015.04.19 - Fertõszentmiklós, drag race

Az idei szezonban ez volt az elsõ versenyünk, ahol indultunk. A pálya képességeit mindenki ismeri, nem igazán sikerült jó tapadást elérni még az A048-al sem. Stefi és Moris küzdött az ingadozó turbónyomással is, ezt majd egy új beállítással próbáljuk javítani. Szerintem nagyon jó kis verseny volt és egy új csapattag is csatlakozott hozzánk, a továbbiakban Bence szemszögébõl olvashatjátok az élményeit ..:)



 
2014.10.22 - Punto GT 1.4 MS2 install

Peti csak jövõre tervezte az MS2 beszerzését, de kicsit hamarabb hozzájutott, így nem is vártunk sokat a beépítéssel. Érkezése elõtt már megcsináltam a kábelköteget, így már csak "szinte" indítani kellett... persze nem így lett, jöttek sorban a problémák! :D



A teljes cikket itt olvashatod el.




 
2014.08.27 - RS232 <-> BT kapcsolat

Adódhat olyan helyzet, amikor szükség van egy soros portról érkezõ jelet BT-ra továbbítani, pl akkor, ha a Shadow Dash MS-t szeretnénk futtatni Androidos gépünkön. A gyári konverter töredékéért rendelhetünk erre alkalmas berendezést, csak kicsit faragni kell...:)



Részleteket a kapcsolat felépítésérõl itt olvashatsz.




 
2014.05.11 - Nyári gumik tesztje



Írtam az eddig használt nyári gumijaimról egy kis összefoglalót, hátha valakinek hasznos lesz..:)



Részleteket itt találsz...:)




 
2014.05.02 - Punto 1.2 turbo indítása



Elkészült az ország elsõ 1.2-es turbós Punto-ja! A sok tervezés meghozta a várt eredményt, az összerakás után némi Megasquirt beállítás után indult az autó, egy kis programozás után pedig már szépen járt alapjáraton. Néhány nem várt probléma azért felmerült, ezeket orvosoljuk, és ha minden rendben, tesztelhetjük az autót :)



Folytatása hamarosan...:)


 
2014.04.20 - Dragrace Fertõszentmiklós



2014 április 20-án a Fertõszentmiklós melletti Meidl repülõtér területén került megrendezésre az egész vasárnapot betöltõ, nagyszabású AUTO-MOTOR gyorsulási verseny, a West Dragrace Team szervezésében. IB és Moris kint voltak, eredményekrõl késõbb, addig itt van pár kép a galériában...:)

 
2014.03.02 - Audi A3 1.8T
K04 install: a befejezés



Elkészült az Audi, immár K03 turbó helyett egy K04 várja a MegaSquirt beszerelését. Volt pár buktató, de Laci szokás szerint megoldotta õket..:) További képek a tuning rovatban!

 
2014.02.09 - Punto MK2 turbo építés



Elkezdõdött...:) Intercooler a helyén, a MegaSquirt kábelezés elõkészítve. A teljes project a tuning rovatban olvasható!



 
2014.01.30 - USB-RS232 kábelek



A programozáshoz, log készítéséhez nélkülözhetetlen a jó minõségû kábel. A Prolific chip-es konverter gyors mûködést és szakadásmentes kapcsolatot biztosít, ezt tapasztalatból mondom. Nem érdemes olcsó kábellel próbálkozni, mert a végén csak bosszúság lesz belõle.



 
2014.01.12 - Punto MK2 1.2 8V Turbo project



Elkezdõdött...a kezdeti tervekhez képest sok akadály gördült a project elé, ezek egy részét már megoldottuk. Az intercooler elkészült, megvannak a nagy injectorok, turbó, kábelek, leömlõ....szinte minden.



Milyen lesz? Jó! Kb 120LE, 850kg..nem drag-ra készül, inkább utcai sport kategória, szerintem sok VTi és húzott dízel is meg fog lepõdni, ha összeakadnak :)

 
2014.01.28 - Dízel tuning? Nem, köszi!



Sok-sok ilyen-olyan "húzott" dízellel találkozhatunk. Márkákat nem írok, de mindenki tudja, hogy melyik az pár típus, amibõl Dunát lehetne rekeszteni. Elõre bocsájtom, hogy az a pár százalék kemény dízeles ne olvassa tovább, akikkel drag versenyeken is találkozhatunk, az más kategória, ott nagy tudás lapul emberkénk fejében, hogy akár 11-es idõt kihozzon a dízelébõl… [tovább olvasom]

 
2014.01.28 - Megasquirt programteszt - hidegindítás



A nyáron megírt program egyik hátulütõje, hogy télen a hidegindítás gondot okozhat. Ebbõl a szempontból a Megasquirt elõnyben van a chip-el szemben, hiszen elég egy LOG a hidegindításról, és a programozó máris korrigálhat. A videón az éppen aktuális fogyasztási paraméterek láthatóak hidegindításkor. A tényleges fogyasztási adatok csak az autó mozgása közben jelennek meg, errõl is majd teszek fel videót.


 
201X.XX.XX - Lada 1.6 Turbo project





Huhh.. nagyon sokat kell ide írni...azt sem tudom, hol kezdjem :) Szilvi, ez rád vár..:)


 

Események
mai nap mai eseményeseménycikkünnep

 
booked.net

2019.01.12 - Díjátadó 2018


Az idõhiány miatt kicsit el vagyunk maradva a publikálással, de azért születtek jó eredmények a 2018-as versenyszezonban is. A csapatból csak két Punto GT állt rajthoz, mindkettõ nagyon szép eredménnyel!

A3 kategória: Korsós Péter 3. hely
A4 kategória: Erdõsi Gergely 1. hely


Gratulálunk nekik!



 
2017.12.26 - Az 1.4 16V turbo elkészült


Kemény dió volt az 1.4 16V megépítése, nagyon sok problémával találtuk szembe magunkat, de úgy tûnik, megérte! A mai napon végre hallatta a hangját a kis bestia és nagyon ígéretesnek tûnik. Korán sincs teljesen kész az autó, sok dolog van még hátra, amit cserélni / fejleszteni kell. A járatás után fogja megkapni a saját fejlesztésû HallTrax kipörgésgátló rendszert is, úgyhogy nagyon bizakodunk, hogy sikeres éve lesz az autónak! A részleteket majd a tualjdonos fogja megírni, hamarosan olvashatjátok!

Ezzel kívánunk mindenkinek sikerekben és eredményekben gazdag, hibamentes Boldog Új Évet! :)



 
2017.06.17 - Az 1.9 16V turbo élesztése


Rengeteg munka,idõ és pénz befektetése után végre összeállt a technika, bár még csak a járatáshoz szükséges minimális konfiggal. Ha le kellene írnom, mennyi vér és verejték kövezte ki az indításig vezetõ utat, akkor szerintem egy könyv is kijönne belõle. Megvárom a kistestvér 1.4 16V élesztését, utána pedig megírom a cikket! :) Veszedelmes kis bestia született, az már most látszik :D



 
2016.12.17 - Éves összesítés


Nagyon mozgalmas év volt a 2016-os. Igyekeztünk minden fertõszentmiklósi versenyre eljutni és eredményesen szerepelni. Minden alkalommal ott voltunk a döntõkben, sok kupát sikerült begyûjteni. Az autók sokat fejlõdtek, mindenki javított a legjobb idején. Voltak persze kisebb-nagyobb technikai problémák is, ezeket próbáltuk megoldani, tanulni a hibákból. Rengeteg új barátság jött létre, sõt, támogatót is sikerült szerezni, azonban errõl majd bõvebben tavasszal...:) Addig is indul a téli fejlesztési idõszak! :D



 
2016.09.25 - Drag race Fertõszentmiklós


Az idei utolsó Westdragrace verseny! A pocsék szervezés ellenére jó verseny volt, az autók jól teljesítettek. A tapadás nem igazán jött össze egyikünknek sem, de így is sikerült Stefinek új rekordot menni. Krankednek elolvadt a feszültségszabályzója, 16.3V-os töltéssel ment, szerencsére "csak" a boost controller adta meg magát, de a döntõben így is sikerült a 2. helyet behúzni! :)



 
2016.08.27
Punto 1.9 Sporting kuplung upgrade 2


Sajnos a Szabyk által épített szinter kuplung nem sokáig bírta, konkrétan egy versenyt ment... Most egy teljesen más szinterfémet kap teljesen más szerkezettel, kiderül, elég lesz e. A futómû is átalakítás alatt van, dragra beállított gátlókat kap, így talán már meglesz egy jó 60 láb! :)



 
2016.06.04
Punto 1.2 8V Turbo AC pumpa fejlesztés


Az autó üzemanyag ellátását a gyári 110L/h-s pumpa látta el eddig, ami fordulaton már nem bírta ellátni a 350-es injectorokat. Próbálkoztunk 490-es befecskendezõkkel, de stabil alapjáratot és városi programot nem tudtam rá írni, ezért arra jutottunk, hogy kap egy 190L/h-s nagyobb nyomású pumpát. Ehhez viszont teljesen át kellett alakítani a gyári egycsöves rendszert és a szivattyúházat is.



 
2016.03.18
MK2 Turbo hûtõrendszer fejlesztése


Elkészült Stefi Puntójának új hûtõrendszere, telejsen újraterveztük az egészet. Remélhetõleg ezzel az új rendszerrel már nem lesz semmiféle probléma, eddig szépen teljesít, a motor is megúszt a korbábbi túlmelegedéseket. Részleteket a
tuning rovatban találsz!




 
2015.08.25.
TZR 125 - pályaversenyek


Bence a sikeres mûszaki után
elkezdte fejleszteni a TZR-t, pár dobogós helyet sikerült is elcsípnie!




 
2015.05.16
TZR 125 - az elsõ kétkerekû a csapatban


Felkerült Bence TZR 125-je, reméljük hamarosan sok szép eredményt hoz majd a csapatnak..:)
Részleteket a
garázsban találsz...:)




 
2015.03.21
Kezdõdik a 2015-ös szezon


Lassan kezdõdik a versenyszezon, mi is elkezdtük az idei fejlesztéseket, meglátjuk, mire lesz elég..:) Moris GT-je kapott új Firmware-t, teljesen újra lett progizva. A launch control túl jóra sikerült, szétrobbantotta a Paragi hátsó dobot...:D



Peti GT-je is újra lett programozva, bekerült a launch control is, videók hamarosan...:)



 
2014.09.01
Lancia HF és a gombaszûrõ :)


Hogy mi történik akkor, ha egy gagyi szûrõt felrakunk egy turbós autóra? Hát ez...:) Mi kételkedtünk, az eladó esküdözött, hát ez lett belõle. Visszavisszük majd és arról is csinálok egy cikket...:)



Olvasd el a teljes cikket...:)

 
2014.08.18
Punto MK2 Turbo programozása


Beépítettük a programozható nyomásszabályzót, így jelenleg 0.5bar-os utcai és 1.1bar-os verseny üzemmód között lehet választani..:) Hangoltunk egy kicsit a rajtprogramon is, illetve a crusie tartományban rámentünk a fogyasztáscsökkentésre is.



Errõl további infókat itt találsz, a teljes cikk és képek az átépítésrõl a tuning rovatban...


 
2014.05.24 - Elkészült az ország elsõ
turbós MK2 Punto-ja

Az elsõ indításkor felmerült problémákat orvosoltuk, így már tökéletes lett az autó. Teszteltük utcán is, egyelõre 0.5bar-on. Hátra van még a vezérlés fokolása, a program finomítása. Bekötöttük a launch control-t is, már csak a programozhtaó nyomásszabályzó beépítése van hátra!



Teljes cikk és képek az átépítésrõl a tuning rovatban...


 
2014.04.27 - Punto 1.2 Turbo
Megasquirt install és motor turbósítás

Eljött az utolsó fázis is, bekábeleztük Stefi Punto-ját, bekötöttük a Megasquirt2 motorvezérlõt, beraktuk és kalibráltuk a Prosport szélessávú lambdaszondát is, illetve elõkészítettük a rajtprogramnak a kapcsolóját is, így már "csak" a motor felkészítése van hátra, illetve felrakni a turbót, bekötni az olajzást, stb...



A hengferfej levételekor derült ki, hogy a gyári tömítés már nem sokáig bírta volna, így éppen jókor avatkoztunk be. Természetesen a vezérlés megbontása miatt célszerû volt elvégezni a vezérléscserét is...




Ha minden jól alakul, a hengerfej síkolása és a turbóhoz illõ fém hengerfej tömítés beszerzése után készre szereljük az autót, és indítunk, immár a Megasquirt-el! További részletek a tuning rovatban...


 
2014.04.05 - Lada 1.6 Turbo
Megasquirt kábelezés és alap programozás



A tavalyi év kudarcai után úgy döntöttünk, hogy újrakábelezzük az egész autót, mert a régi köteg hibái miatt nem tudtunk elõbbre lépni, folyton valami hibába botlottunk. Moris már hónapokkal ezelõtt elkezdte a motortér, valamint a világítás és egyéb elektromos rendszerek kábelezését. Sikerült szereznünk gégecsövet is, így minden köteg szigetelve lett, ahogy kell.



Mire én megérkeztem, ez a látvány fogadottt, ezúton is minden elismerésem Moriséknak...:) További részleteket a tuning rovatban találsz!


 
2014.02.23 - Audi A3 1.8T
K04 install: a kezdet



A gyári K03 turbó lassan megadta magát, nem is csoda, hiszen sok km-en van túl, amit a gyárihoz képest nagyobb nyomáson tett meg. Jópár versenyen is túl van, Black ezzel hajtotta végig a tavalyi szezont. A nagyobb turbó azért is kellett, mert lassan jön a MegaSquirt beépítése. Bõvebben a fórumban illetve a
tuning rovatban olvashatsz errõl...


 
2014.02.08 - Traction control project



A nagyobb teljesítmény önmagában nem mindig jelent jobb menetteljesítményt, gondoljunk csak arra, amikor nedves úton próbálunk elõzni, egy erõs autóval ez szinte lehetetlen: a kerekek kipörögnek, az autó jobb esetben csak áll egyhelyben, rosszabb esetben elkezd valamerre kicsúszni.. Ha gyárilag nincs beépítve kipörgésgátló rendszer, akkor megoldás lehet a mi rendszerünk, amit MegaSquirt 2-höz fejlesztettünk. 3 lépcsõs beavatkozás garantálja, hogy a lehetõ legjobb tapadást kapjuk az adott helyzetben. A teszteredményekrõl, bõvebb leírást a tuning rovatban találsz...


 
2013.08.11 - Lancia Dedra HF Turbo project



Az autó meglehetõsen rossz állapotban került hozzánk, kósza kábelek a motortérben, rángató, erõtlen motor, folyton lemerülõ akkumulátor, kopott, öreg gumik - csak párat idézve. A Megasquirt installálása elõtt rendet raktunk a motortérben, megoldottuk a töltést, kicserléltünk pár kábelt, majd befûztünk jó sokat...:D




A kábelezés után jöhetett a Megasquirt, sok-sok méregetés, dokumentáció böngészés után elkészült az adapter, amivel a gyári köteghez illeszthetõ a MS. Innentõl már "csak" némi programozás volt hátra, volt idõ egy kávéra és enni is :v



Az autó kapott egy fém hengerfej és kipufogósor tömítést, 520-as injectort, T3/T4 turbót, Havassy vezérmûtengelyeket és fokolótárcsákat. Jelenleg 1bar-os nyomáson megy, de tavasszal a tengelyek beállítása után 1.5bar-ra programozzuk.



 
2013.04.26 - Valami elkezdõdött...



Volumen Team. Mirõl szól ez? Autókról. Tuningról. Egy ellenfél van: az idõ - legyen szó gyorsulási versenyrõl, pályázásról, rallyról. További képeket versenyekrõl, autókról a folyamatosan frissülõ galériában találsz.


 
2012.06.03 - Megasquirt teszt




Még ki sem hûlt a forrasztás a Megasquirt install után, Moris máris tiltásig forgatta..:D Ami kijött anyag, azzal egy Babetta elment volna
30km-t...:v


 

VOLUMEN TEAM
Hungary - POWER. Simply.

- V1.5h - (c) 2020 Cornel T - Minden jog fenntartva!
Utolsó frissítés: 2020-05-01 07:33
Ha tetszett az oldal, nyomj egy like-ot:

Ajánlott böngészõk: Mozilla Firefox, Opera, IE8+, Google Chrome + Flash plugin (ver 11.7+)
Ajánlott felbontás: 1280 x 1024 ( Jelenlegi felbontásod: )
- IP címed: 18.97.14.82 -
Azonosított tartózkodási helyed: Ashburn , Virginia , US (18-97-14-82.crawl.commoncrawl.org)
Hibák és észrevételek esetén írj nekem:volumenteam@gmail.com
.: spam védelem: aktív | nyelv detektor: aktív :.

Látogatók száma: 1460