2017.09.24
Drag
Race Fertõszentmiklós
|
|
|
|
2017.03.12
Hamarosan
kezdjük!
|
|
|
|
2016.09.02
Egy
korszak vége: AEM az Innovate után
|
7
év használat után sz Innovate kezdett hülyéskedni,
elfáradt, ideje volt nyugdíjazni. Elég sokat
küzdöttem vele, mire stabilan használható
lett, ezért úgy döntöttem, nem viszem
tovább az Innovate vonalat és helyette az AEM-re
esett a választás. Miért? 4.9-es szonda,
nincs szükség kalibrálásra, stabil és
gyönyörû!
|
|
|
|
2016.06.18-19
- Drag race Fertõszentmiklós
|
A
2 napos verseny nagyon jól sikerült, az idõ
is kiváló volt, a hangulat is, az autók pedig
nagyon jól teljesítettek, mindenkinek sikerült
csúcsot dönteni és elhoztunk pár kupát
is! :)
|
|
|
|
2016.05.13
Punto
1.9 Sporting hajtáslánc tuning
|
A kevlár kuplung az áprilisi versenyen feladta a
harcot, ezért Szabyk-al csináltattam egy 4 ágú
szinterfém merev tárcsát és hozzá
és 7500N nyomóerejû szerkezetet. Arra idõzítettük
a beszerelést, amire kész lett a Torsen diferenciálmû
is, így egy váltó levétellel mindent
megcsináltunk. :)
|
|
|
|
2016.04.24
- Drag racing Fertõszentmiklós
|
Az
idei elsõ versenyre
nem teljsen sikerült minden autót maximálisan
felkészíteni, azonban így is 3 kupát
elhoztunk..:) Részletes beszámolót fogok
készíteni a versenyrõl és az azt megelõzõ
napokról...:D
|
|
|
|
2015.12.20
- 8v TUNERS ECU tuning
|
A
legtöbb gyári ECU-hoz kínálunk tetszõleges
igényt kielégítõ chip tuningot, illetve
támogatást minden írható motorvezérlõhöz.
A 8V TUNERS-rõl bõvebben itt
olvashattok.
| | |
|
2015.05.24
- Fertõszentmiklós 2, drag race |
Az idõ végül kegyes volt hozzánk, szinte
hihetetlen, de csak aznap nem esett az esõ, sõt,
egész kellemes idõ alakult ki. A pálya rosszabb
volt ugyan, mint eddig bármikor, de pár dolgot sikerült
ebbõl is tanulni; leginkább Moris GT-je és
a Dedra kapcsán! :)
A cikket ismét Bence írta, itt
olvashatjátok..:)
|
|
|
|
2015.04.19
- Fertõszentmiklós, drag race |
Az
idei szezonban ez volt az elsõ versenyünk, ahol indultunk. A pálya
képességeit mindenki ismeri, nem igazán sikerült jó
tapadást elérni még az A048-al sem. Stefi és Moris
küzdött az ingadozó turbónyomással is, ezt majd
egy új beállítással próbáljuk javítani.
Szerintem nagyon jó kis verseny volt és egy új csapattag
is csatlakozott hozzánk, a továbbiakban Bence szemszögébõl
olvashatjátok
az élményeit ..:)
| | |
|
2014.10.22
- Punto GT 1.4 MS2 install |
Peti
csak jövõre tervezte az MS2 beszerzését, de
kicsit hamarabb hozzájutott, így nem is vártunk sokat a beépítéssel.
Érkezése elõtt már megcsináltam a kábelköteget,
így már csak "szinte" indítani kellett... persze
nem így lett, jöttek sorban a problémák! :D
A
teljes cikket itt olvashatod el.
| | |
|
2014.08.27
- RS232 <-> BT kapcsolat |
Adódhat
olyan helyzet, amikor szükség van egy soros portról érkezõ
jelet BT-ra továbbítani, pl akkor, ha a Shadow Dash MS-t szeretnénk
futtatni Androidos gépünkön. A gyári konverter töredékéért
rendelhetünk erre alkalmas berendezést, csak kicsit faragni kell...:)
Részleteket
a kapcsolat felépítéséreõl itt olvashatsz.
| | |
|
2014.05.11
- Nyári gumik tesztje |
Írtam az eddig használt
nyári gumijaimról egy kis összefoglalót, hátha
valakinek hasznos lesz..:)
Részleteket
itt találsz...:)
|
| |
|
2014.05.02
- Punto 1.2 turbo indítása |
Elkészült az
ország elsõ 1.2-es turbós Punto-ja! A sok tervezés
meghozta a várt eredményt, az összerakás után
némi Megasquirt beállítás után indult az autó,
egy kis programozás után pedig már szépen járt
alapjáraton. Néhány nem várt probléma azért
felmerült, ezeket orvosoljuk, és ha minden rendben, tesztelhetjük
az autót :)
Folytatása hamarosan...:) |
| |
|
2014.04.20
- Dragrace Fertõszentmiklós
|
20. April 2014
wurde am Flughafen nächsten Meidl Fertõszentmiklós
ganzen Sonntag hält große Auto Drag-Rennen, durch den
Westen Drag Race Team organisiert. IB und Moris waren aus, später,
hier sind die Ergebnisse ein paar Bilder in der Galerie...:)
|
|
|
|
2014.03.02
- Audi A3 1.8T
K04 install: a befejezés
|
Anstatt
zu warten, für eine K04 installieren Sie die MegaSquirt Abgeschlossene
jetzt die Audi K03 Turbo. Es gab einige Fallstricke, aber wie
üblich, Laci sie gelöst .. :) Mehr Bilder von der
Tuning...
|
|
|
|
2014.02.09
- Punto MK2 turbo építés
|
Schritte
... :) Kühler im Ort, bereit für die Verdrahtung des MegaSquirt.
Das gesamte Projekt ist die
tuning
-Abschnitt
zu lesen!
|
|
|
|
2014.01.30
- USB-RS232 kábelek
|
Die Programmierung und das ist wichtig für die Herstellung
hochwertiger Kabel. Der Prolific Chip-Wandler sorgt für schnelle
Performance und Öffner, ich sage das aus Erfahrung. Lohnt sich
nicht die billige Kabel, um zu versuchen, denn am Ende wird es nur
Ärgernis sein.
|
|
|
|
2014.01.12
- Punto MK2 1.2 8V Turbo project
|
Schritte ... von den ersten Planungen für das Projekt zu viele Hindernisse, von denen einige sind gelöst gerollt werden. Der Ladeluftkühler ist fertig, ich habe die große Einspritzventil, Turbo, Kabel, Fallrohr .... fast alles.
Was werden?
Right! Über 120PS, 850kg .. nicht auf die Vorbereitung ziehen mehr
Straßen Kategorie Sport, und ich denke, eine Menge VTi gezogen Diesel
werden auch überrascht sein, wenn Sie zusammenhalten :)
|
|
|
|
2014.01.28
- Dízel tuning? Nem, köszi!
|
Viele,
viele von ihnen so "gezogen" Diesel Begegnung. Marken
nicht schreiben, aber jeder weiß, dass eine der wenigen Arten,
von denen "Es gibt. Verzeihen Sie im Voraus, dass ein paar
Prozent Diesel schwer, nicht weiter zu lesen, Drag-Rennen, mit dem
wir die anderen Kategorien gerecht zu werden, gibt es große
kleine Mann Geist lauert das Wissen, dass bis zu 11-mal, um die
Diesel aus bringen... [mehr
lesen]
|
|
|
|
2014.01.28
- Megasquirt programteszt - hidegindítás
|
Einer der Nachteile des Programms im Sommer zu Winter Kaltstart
geschrieben, kann schwierig sein. In dieser Hinsicht ist die Megasquirt
Vorteil gegenüber dem Chip aus, als es ist eine ganz Kaltstart die
LOG und der Programmierer bereits korrigiert haben. Das Video von
den tatsächlichen Verbrauchsparameter auf Kaltstart. Die tatsächlichen
Verbrauchsdaten werden nur angezeigt, wenn das Auto in Bewegung
ist, wird es ein Video zu tun..
|
|
|
|
201X.XX.XX
- Lada 1.6 Turbo project
|
Ugh .. müssen viel schreiben ... Ich weiß gar nicht,
wo ich anfangen :) Silvia wartet auf Sie .. :)
|
|
|
|
|
2019.01.12
- Díjátadó
2018
|
Kicsit el vagyunk maradva a publikálással, de azért
születtek jó eredmények a 2018-as versenyszezonban
is. A csapatból csak két Punto GT állt rajthoz,
mindkettõ nagyon szép eredménnyel:
A3-as kategória: Korsós Péter 3. helyezés
A4-es kategória: Erdõsi Gergely 1. helyezés
Gratulálunk nekik!
|
|
|
|
2017.12.26
- Az
1.4 16V turbo elkészült
|
Kemény dió volt az 1.4 16V megépítése,
nagyon sok problémával találtuk szembe magunkat,
de úgy tûnik, megérte! A mai napon végre
hallatta a hangját a kis bestia és nagyon ígéretesnek
tûnik. Korán sincs teljesen kész az autó,
sok dolog van még hátra, amit cserélni /
fejleszteni kell. A járatás után fogja megkapni
a saját fejlesztésû HallTrax kipörgésgátló
rendszert is, úgyhogy nagyon bizakodunk, hogy sikeres éve
lesz az autónak! A részleteket majd a tualjdonos
fogja megírni, hamarosan olvashatjátok!
Ezzel kívánunk mindenkinek sikerekben és
eredményekben gazdag, hibamentes Boldog Új Évet!
:)
|
|
|
|
2017.06.17
- Az
1.9 16V turbo élesztése
|
Rengeteg munka,idõ és pénz befektetése
után végre összeállt a technika, bár
még csak a járatáshoz szükséges
minimális konfiggal. Ha le kellene írnom, mennyi
vér és verejték kövezte ki az indításig
vezetõ utat, akkor szerintem egy könyv is kijönne
belõle. Megvárom a kistestvér 1.4 16V élesztését,
utána pedig megírom a cikket! :) Veszedelmes kis
bestia született, az már most látszik :D
|
|
|
|
2016.12.17
- Éves
összesítés
|
Nagyon mozgalmas év volt a 2016-os. Igyekeztünk minden
fertõszentmiklósi versenyre eljutni és eredményesen
szerepelni. Minden alkalommal ott voltunk a döntõkben,
sok kupát sikerült begyûjteni. Az autók
sokat fejlõdtek, mindenki javított a legjobb idején.
Voltak persze kisebb-nagyobb technikai problémák
is, ezeket próbáltuk megoldani, tanulni a hibákból.
Rengeteg új barátság jött létre,
sõt, támogatót is sikerült szerezni,
azonban errõl majd bõvebben tavasszal...:) Addig
is indul a téli fejlesztési idõszak! :D
|
|
|
|
2016.09.25
- Drag
race Fertõszentmiklós
|
Az idei utolsó Westdragrace verseny! A pocsék szervezés
ellenére jó verseny volt, az autók jól
teljesítettek. A tapadás nem igazán jött
össze egyikünknek sem, de így is sikerült
Stefinek új rekordot menni. Krankednek elolvadt a feszültségszabályzója,
16.3V-os töltéssel ment, szerencsére "csak"
a boost controller adta meg magát, de a döntõben
így is sikerült a 2. helyet behúzni! :)
|
|
|
|
2016.08.27
Punto
1.9 Sporting kuplung upgrade 2
|
Sajnos a Szabyk által épített szinter kuplung
nem sokáig bírta, konkrétan egy versenyt
ment... Most egy teljesen más szinterfémet kap teljesen
más szerkezettel, kiderül, elég lesz e. A futómû
is átalakítás alatt van, dragra beállított
gátlókat kap, így talán már
meglesz egy jó 60 láb! :)
|
|
|
|
2016.06.04
Punto
1.2 8V Turbo AC pumpa fejlesztés
|
Az autó üzemanyag ellátását a
gyári 110L/h-s pumpa látta el eddig, ami fordulaton
már nem bírta ellátni a 350-es injectorokat.
Próbálkoztunk 490-es befecskendezõkkel, de
stabil alapjáratot és városi programot nem
tudtam rá írni, ezért arra jutottunk, hogy
kap egy 190L/h-s nagyobb nyomású pumpát.
Ehhez viszont teljesen át kellett alakítani a gyári
egycsöves rendszert és a szivattyúházat
is.
|
|
|
|
2016.03.18
MK2
Turbo hûtõrendszer fejlesztése
|
Elkészült Stefi Puntójának új
hûtõrendszere, telejsen újraterveztük
az egészet. Remélhetõleg ezzel az új
rendszerrel már nem lesz semmiféle probléma,
eddig szépen teljesít, a motor is megúszt
a korbábbi túlmelegedéseket. Részleteket
a tuning
rovatban találsz!
| | |
|
2015.08.25.
TZR
125 - pályaversenyek
|
Bence a sikeres mûszaki után elkezdte
fejleszteni a TZR-t, pár dobogós helyet sikerült
is elcsípnie!
| | |
|
2015.05.16 TZR
125 - az elsõ kétkerekû a csapatban |
Felkerült
Bence TZR 125-je, reméljük hamarosan sok szép eredményt
hoz majd a csapatnak..:) Részleteket a garázsban
találsz...:)
| | |
|
2015.03.21 Kezdõdik
a 2015-ös szezon |
Lassan
kezdõdik a versenyszezon, mi is elkezdtük az idei fejlesztéseket,
meglátjuk, mire lesz elég..:) Moris GT-je kapott új Firmware-t,
teljesen újra lett progizva. A launch control túl jóra sikerült,
szétrobbantotta a Paragi hátsó dobot...:D
Peti GT-je is újra lett programozva, bekerült a launch control
is, videók hamarosan...:)
| | |
|
2014.09.01 Lancia
HF és a gombaszûrõ :) |
Hogy
mi történik akkor, ha egy gagyi szûrõt felrakunk egy
turbós autóra? Hát ez...:) Mi kételkedtünk, az
eladó esküdözött, hát ez lett belõle. Visszavisszük
majd és arról is csinálok egy cikket...:)
Olvasd
el a teljes cikket...:)
|
| |
|
2014.08.18 Punto
MK2 Turbo programozása |
Beépítettük
a programozható nyomásszabályzót, így jelenleg
0.5bar-os utcai és 1.1bar-os verseny üzemmód között
lehet választani..:) Hangoltunk egy kicsit a rajtprogramon is, illetve
a crusie tartományban rámentünk a fogyasztáscsökkentésre
is.
Errõl
további infókat itt
találsz, a teljes cikk és képek az átépítésrõl
a tuning
rovatban...
|
| |
|
2014.05.24
- Elkészült az ország elsõ turbós MK2 Punto-ja
|
Az
elsõ indításkor felmerült problémákat
orvosoltuk, így már tökéletes lett az autó. Teszteltük
utcán is, egyelõre 0.5bar-on. Hátra van még a vezérlés
fokolása, a program finomítása. Bekötöttük
a launch control-t is, már csak a programozhtaó nyomásszabályzó
beépítése van hátra!
Teljes
cikk és képek az átépítésrõl
a tuning
rovatban... |
| |
|
2014.04.27
- Punto 1.2 Turbo
Megasquirt install és motor turbósítás
|
Eljött
az utolsó fázis is, bekábeleztük Stefi Punto-ját, bekötöttük
a Megasquirt2 motorvezérlõt, beraktuk és
kalibráltuk a Prosport szélessávú
lambdaszondát is, illetve elõkészítettük
a rajtprogramnak a kapcsolóját is, így már
"csak" a motor felkészítése van
hátra, illetve felrakni a turbót, bekötni az
olajzást, stb...
A hengferfej
levételekor derült ki, hogy a gyári tömítés
már nem sokáig bírta volna, így éppen
jókor avatkoztunk be. Természetesen a vezérlés
megbontása miatt célszerû volt elvégezni
a vezérléscserét is...
Ha
minden jól alakul, a hengerfej síkolása és
a turbóhoz illõ fém hengerfej tömítés
beszerzése után készre szereljük az
autót, és indítunk, immár a Megasquirt-el!
További részletek a tuning
rovatban...
|
|
|
|
2014.04.05
- Lada 1.6 Turbo
Megasquirt kábelezés és alap programozás
|
Wir
entschieden uns, nach dem letztjährigen Scheitern erneut
Draht das ganze Auto aus, weil wir uns nicht vorwärts bewegen,
weil die alte Stapel von Fehlern in Fehler gestoßen. Moris
vor vielen Monaten begann der Motorraum, sowie Beleuchtung und
andere elektrische Systeme Verdrahtung. Ich schaffte es, Schlauch
zu erhalten, so dass jede Charge wurde isoliert, wie es sein sollte.
Als
ich ankam, der Anblick fogadottt, möchten wir alle Moriséknak
loben ... :) Weitere Details finden Sie das Tuning-Bereich!
|
|
|
|
2014.02.23
- Audi A3 1.8T
K04 install: a kezdet
|
Die Fabrik
K03 Turbo langsam aufgegeben, kein Wunder, denn es gibt zu viele
km, im Vergleich zu der Fabrik machte mehr Druck. Es gibt durchaus
ein paar Rennen auch, mit Black out durch die der letzten Saison.
Die größere Turbo ist es auch notwendig, da sie langsam in die
Installation von MegaSquirt kommen. Mehr im Forum und lesen Sie
über die Tuning-Bereich...
|
|
|
|
2014.02.08
- Traction control project
|
Die höhere
Leistung an sich ist nicht immer eine bessere Fahrleistungen,
müssen wir beachten, wenn nassen Straße versucht, ein
starkes Auto zu überholen fast unmöglich ist: die Räder
drehen, das Auto ist im besten Fall nur noch stehen oder noch
schlimmer, beginnen irgendwo herausrutschen .. Wenn das Werk nicht
gebaut wird Traktionssteuersystem, wird es die Lösung unseres
Systems sein, Megazuspritzen 2-ärgert was wir entwickelt
haben. Drei-Schritt-Verfahren ist gewährleistet, um die bestmögliche
Grip auf der Situation zu geben. Finden Sie die Testergebnisse,
eine detailliertere Beschreibung der Tuning-Bereich...
|
|
|
|
|
2013.04.26
- Valami elkezdõdött...
|
Team-Volumen. Was ist das?
Cars. Tuningról. Ein Gegner: Die Zeit - ob Drag-Rennen, pályázásról,
rallyról. Mehr Wettbewerb Fotos und Autos finden Sie eine
ständig aktualisierte Galerie.
|
|
|
|
2012.06.03
- Megasuirt teszt
|
Nicht einmal kalt Löten Megasquirt nach der Installation werden Sie Verbot Moris gerollt ..: D Was die Materialien kam mit einem Babetta gegangen
30km t ...: v
|
|
|
|
|